Tuesday, November 25, 2014

Kasi chance.

"Sayang, delete post-post lama you. I tak suka. Sekarang post pasal i"
- si pakwe, 2014


Makanya, bila pakwe dah cakap lagu tu, nak taknak kena la delete previous post yang tak membawa faedah langsung tu.  Post-post dizaman jahiliyah, yang masih budak-budak. Cerita pasal top 10 hottest boy bagai. hahaha *gelak sinis* 

Dulu rancak ber blogging, setiap kali balik sekolah je nak update blog. Kadang-kadang kalau tak ada homework, memang hadap laptop, cari tutorial edit blog dan gunakan waktu sampai sejam dua untuk edit blog sahaja. Okay, cool tak cool? Tapi tu semua dulu, waktu "rajin" aku. Sekarang tengok layout banyak-banyak pun nak muntah. For now tak akan edit blog, just untuk post new update je.

Eh, dah lari tajuk lah. Sebenarnya nak cerita pasal si pakwe. Ahahaha.
Okay kita kasi chance cerita pasal pakwe sikit. Sikit je okay. Hak hak


Seronok la tu sayang tu, senyum sampai nampak lesung pipit belah kanan tu. Haaa pakwe kita nie ada lesung pipit kalau nak tahu. kalau dia senyum tu, melting la si makwe nie haaa sebab nampak lesung pipit dia (pengakuan ikhlas si makwe) Muahaha! Lagi satu, si pakwe nie ada taring macam vampire. Orang kata nampak manih. ada kata suruh buang. Tapi si makwe kata jangan, sebab tu jugak la si makwe jatuh cinta kali pertama. Kah kah. Family aku pun kalau cari si pakwe ni, dorang will be like "mana si vampire ni tak datang ke?" "bla bla bla vampire" haha kadang-kadang geram jugak tapi suka la kan family sporting macam tu.

Oh, si pakwe ni sebaya dengan aku, 19 tahun. Tapi perangai dia Astaghfirullah Astaghfirullah macam budak-budak, manja lebih. Tapi selalu manja dengan mama kakak dia dengan aku je. So far dah setahun lebih kitorang together, memang dia je selalu manja lebih padahal aku yang anak bongsu yang orang selalu expect "anak manja le niee..." tapi manja dengan mak je ayah tak. 

Hehe, taknak cerita banyak biar si makwe sorang je tahu macam mana si pakwe nie. Nanti cerita lebih-lebih, korang kata aku gedik pula. Haha. 

Okay lah. Nanti sambung, bye!
  

Salam sayang,
Hanis. Sh



|Dua tiga hamster berlari, lain kali aku post lagi|

No comments:

Post a Comment

all things in this blog are belongs to misshoneyzrara