Friday, July 6, 2012

Yayyyyyyyy! \(^.^)/

Assalamualaikum..
Menapaknya saya disini ingin berkongsi kisah yang tak berapa nak gembira bagi kalian. Mungkin.. Tapi gembira bagi saya. Lihat header saya, sudah bertukar kepada yang baru. Yayyyyyy! Senyum lebar tengok ini header. Cantik sangat! Terima kasih cik srnzw FFOFT! Jasamu akan ku kenang sampai bila-bila. Ewahhhhh! Puiihhh nak berpuitis pulak dekat sini en. Cukup cukup sudah. 

Meh meh tengok perubahan header saya. 
Taraaaaaaaaaaaaaaaaa! 

Before 


After

Now tak ada lagi dah budak kecik dekat belog ini, saya dah besar. Dah nak masuk 17 tahun. Big girl enough? Pertukaran header ini mungkin menunjukkan yang saya sudah matang barangkali. Saya kata mungkin. Huh. Apa-apa pun, well done srey. Good job! Thanks xoxo.

|Dua tiga hamster berlari, lain kali aku post lagi|

No comments:

Post a Comment

all things in this blog are belongs to misshoneyzrara