Tuesday, January 17, 2012

Just in memories.



Korang korang, kita nak mengadu ni. Tsk tsk.
Cici kita merangkap hamster kesayangan kita dah mati. Sedihnya kita. Malam tadi kan, baru je kita main-main dengan dia, mandikan dia, bersihkan rumah dia. Tup tup balik dari sekolah tadi kita nak bagi dia makan, tapi dia senyap je tak macam selalu. Kita takut awak, kita cuak dah. Lepas tu kita pegang dia ohmyyy! dia dah keras dah. Kita nak nangis awak. Kita tahan je T.T

Kita bela dia dari bulan mei tahun lepas lagi. Lama sangat taw 8 bulan lebih. Fuhhh. Kita mesti rindukan dia nanti. Luna jugak! Tadi kita mengadu kat mak kita, lepas tu mak kita terkejut. Mak suruh tanam dia, nasib abang kita ada. Dia tolong korek tanah. Terima kasih abang! Muah sikit!
Awak, kita dah nekad. Masa kita tengah belajar ni, kita taknak bela apa apa haiwan pun. Even kita suka sangat haiwan tu. Takpa, lepas habis belajar nanti kita bela balik k.

I WILL MISS YOU CICI & LUNA !

|Dua tiga hamster berlari, lain kali aku post lagi|

No comments:

Post a Comment

all things in this blog are belongs to misshoneyzrara