Tuesday, October 25, 2011

Birthdayboy ^_^


Hi, this is my brother. His name is Muhammad Hairi. Do you know him? Ou, he's the best brother ok? Ok, he's going 20 years old today on 26th October 2011. He's already being a old man right? Haha i like i like. Dengan ini, berkuasa lah saya sebagai 'budak kecil' dalam rumah nie. Haha. One more, he is single and not available. Wah, macam mana tu? Hee, he is the type which not too interested in love. Eh bukan bermaksud dia tak suka perempuan, dia just mahu tumpukan pada pelajaran dulu. Tak macam saya kan? Hikhik. Plus, saya sayang dia sangat sangat tau. He's my superduper brother. Abang hafiz also :) Shaz gelar Hairi nie 'kaki' saya sebab saya tak boleh pergi mana mana pun tanpa dia. Hahah yela kan, dia je yang ada license buat masa nie. So saya pun bergantung 'hidup' lah pada dia. Hee tu pun kalau nak keluar berjalan lah kan. Tapi memang betul, kalau dia takda memang duduk rumah saja lah. Damn bored! He's also always gave me some advice and be my back supporter.

Happy birthday, bro! Iloveyou. 


Sincerely,
Hanis Shahira Almokhlis

|Dua tiga hamster berlari, lain kali aku post lagi|

No comments:

Post a Comment

all things in this blog are belongs to misshoneyzrara