Friday, August 26, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri.


Assalamualaikum,
liplapliplap dah masuk minggu terakhir kita berpuasa. Rasa macam sekejap sangat masa tu berlalu. Apa-apa pun, dikesempatan ini hanis nak minta maaf if selama nie hanis ada buat salah kat korang. If hanis ada sakitkan hati korang ke, post entri yang tak sepatutnya di post yang buat korang marah kat hanis ke, terkasar bahasa dengan korang, harap korang maafkan hanis yeaa? Walau kecil mana pun salah hanis tu, maafkan je tau? Hanis pun dah maafkan semua orang yang pernah buat silap kat hanis. Haruslah kan kita memaafkan orang lain? Baru hidup diberkati. Yea dak? Takkan selamanya kita nak simpan dendam kan? Walau dia musuh kita sekalipun, maafkan lah. Okay semua? ^__^


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI


Tulus ikhlas,
Hanis Shahira Almokhlis




|Dua tiga hamster berlari, lain kali aku post lagi|

No comments:

Post a Comment

all things in this blog are belongs to misshoneyzrara