Friday, August 19, 2011

Mujarab.




Aku pasti mesti korang semua ada masalah sendiri kan? Tak kisah lah masalah kat sekolah, rumah, dengan kawan-kawan, bf/gf atau family. Aku pun ada masalah. Tapi aku takkan share dah masalah aku kat sini. Aku rasa blog nie terlalu public untuk aku ceritakan segala hal peribadi aku. My problem is my problem. Aku akan ceritakan masalah aku hanya pada bestie aku and mak aku. Macam macam masalah yang ada nie buat aku jadi serabut. Ah, kenapa semua nie jadi kat aku? Okay, ubat yang paling mujarab untuk aku dan kita semua yang ada masalah nie, berdoalah selagi yang mampu. Jangan bila susah baru nak minta pertolongan daripada Yang Maha Esa. Ingat semua tu kawan. :)




|Dua tiga hamster berlari, lain kali aku post lagi|

No comments:

Post a Comment

all things in this blog are belongs to misshoneyzrara