Tuesday, August 23, 2011

The letter J.



CEMBURU
Yeah, semua orang ada perasaan cemburu tu kan? Tipu sangatlah kalau takda langsung. Lagi-lagi dok orang yang tengah bercoupling nie. Yeee dak? Hahah.
Tipu lah jugak kan kalau aku kata aku takda perasaan tu. Jealous! Jealous dengan semua orang. Yelah, apahal? Tak percaya ke? Ok fineee, takpa. #mengadaaa
Petang petang camni mula lah aku nak emo bagai. Mengada kan? Ahhhh, takpa. Asalkan aku bahagia. Aku mula nak post entry yang tak berapa nak best nie bilaa aku terbaca something kat mukabuku yang 'hurgh'. Sakit hati bila tengok. Rasa nak cekik cekik je 'orang' tu. K, sabar hanis. Aku rasa kan, kalau korang ada kat tempat aku pun, korang akan rasa benda yang sama. 


p/s : online time sekolah sebab ujian dah habis. ngeee :D






|Dua tiga hamster berlari, lain kali aku post lagi|

No comments:

Post a Comment

all things in this blog are belongs to misshoneyzrara