Friday, August 12, 2011

Ini cobaaaaaaaaan (!)

Ohmaaaaaigod Ohmaaaaaigod!
Dengan dukacitanya aku nak cerita beberapa masalah yang aku hadapi. Korang tolong aku boleh? Boleh aa, boleh aaa. Korang kan baik, #bodek je lebih
Hahah, korang tau tak. Sekarang budak-budak akaun tengah berjuang nak siapkan folio akaun yang sepatutnya dah mula buat dua minggu yang lepas. Disebabkan ada masalah teknikal, cikgu bagi kerja kursus tu lambat. Eeeeeyulks, aku rasa nak muntah bila dapat soalan folio tu tadi. Pening kepala aku haih. Terasa susah yang amat. Dah lah notebook aku microsoft dia macam cibeng. #minta maaf
Folio nie pulak 100% kena guna komputer sebab ada markah. Macam mana nie? Help me please? 

p/s : Lapar sangat, rasa macam nak makan orang. Hahah.
Kboi.

|Dua tiga hamster berlari, lain kali aku post lagi|

No comments:

Post a Comment

all things in this blog are belongs to misshoneyzrara