Friday, August 5, 2011

Austin Mahone ♥


Wahai si lelaki gigi besi, kenapalah kau comel sangat hah?! Hahah, geram betul aku tengok Austin nie. Ceh, padahal aku baru tahu pasal dia nie tadi dalam youtube. Belek-belek pasal JB kesayangan aku tu, jumpa lah si gigi besi yang comel lagi handsome nie. Aww! Im getting melt with you. Comel sangat sangat! He's fifteen years old, tapi nampak matured kan? Haish, sukanyaaaa! Dulu fenomena Bieber si comel tu, then Cody si handsome, sekarang aku suka Austin si comel + handsome. Hihi, aku memang macam nie. Suka sangatlah, hahah. Korang jangan nak rampas dia pulak k? He is mine, forever mine. Hahah. Korang nak kata aku gedik? Whatever baby. :)

|Dua tiga hamster berlari, lain kali aku post lagi|

No comments:

Post a Comment

all things in this blog are belongs to misshoneyzrara