Monday, June 6, 2011

Chickeddis and londehdis,



Selamat Hari Jadi, Nurin Nisa dan Nurul Nadhira. Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. 

To Nurin, banyak banyak makan calcium biar lagi tinggi dari aku k? Haha, jokejoke. Thanks jemput aku celebrate your birthday tadi. Best best, tapi aku takde hadiah laa nak bagi kau. Nie k hadiah daripada aku? Hehe, apa apa pun Selamat Hari Jadi Comel!

To Nurul, banyak banyak makan Kellogg's special K untuk slimkan badan tu. Haha, takpun transfer sikit lemak kat aku k. Thanks jugak susah susah call aku ajak lepak sekali tadi. Terharu, ceh! Haha, thanks jugak jerit 'Hanaaa Tajimaa' kat aku. Bangga aku, haha. Gurau jelah.

Okaylah, HAPPY BIRTHDAY to both of you. Kupu kupu tercomel aku. Haha, muntah cepat. Bye.



|Dua tiga hamster berlari, lain kali aku post lagi|

No comments:

Post a Comment

all things in this blog are belongs to misshoneyzrara