Thursday, March 17, 2011

spend whole day with my love. :P

wohooo! hari nie anis hangout dengan orang yang tersayang. cewah! siapa weh? nama dia nurshazlina, atau mesra disapa 'shaz' oleh saya. dia tuu bestfriend anis laa. hehe! kitorang tak pegi jauh mana pun. pegi midvalley jee. budak tak hot memang macam nie. haha! kat sana just tengok wayang and shoppingggg je! hoho, best woooo. kitorang tengok cerita 'Merong Mahawangsa'. uhhh, saya boleh kasi 4 bintang setengah daripada 5 bintang. ok tak? best cerita dia, ada part sedih. ada part macam adventure gilaa babeng. anis syorkan korang pegi laa tengok, dengan family pun ok jugak what. cerita dia banyak main pasal sejarah yeah. andand, saya shoppinggggg sakan maa, haha! takde laa sakan mana. asalkan dapat bawak balik satu barang. shaz, kau ada? haha, jahat aku nie kan shaz? tapi kau lagi jahat sebab tarik beg aku. haha! kesian beg aku tahuu?! apa apa pun, best keluar dengan kau hari nie. thanks sebab sudi teman aku tengok wayang tuu walaupun kau agak boring pada mulanya. tuu pun sebab kau RABUN TAHAP GABAN. haha! lawak jee. sayang kau lah, nurshazlina aka linalicious! :P

|Dua tiga hamster berlari, lain kali aku post lagi|

No comments:

Post a Comment

all things in this blog are belongs to misshoneyzrara