Friday, March 18, 2011

Encik Pelik. :)



oke, encik pelik? siapa tuu? heh dia tuu rakan baik seangkatan saya di faceberuk. haha! kenal dia beberapa bulan yang lalu. sangat baik, oh dia fans nombor satu blog saya. everyday jenguk sini! haha, baik kan dia? kihkih, sangat weird. suka cakap benda yang pelik pelik then thats why dia menggelarkan diri dia sebagai MR.WEIRDO. and and, dia menggelarkan diri saya PHTGR8. means what er? dia kata, Princess Hanis The Great. oke tak? tuu dia yang kata, bukan anis. bytheway, best berkawan dengan dia. ada jee lawak yang dia nak buad, macam macam. asyik gelak jee depan lappy kalau comment dengan encik pelik nie. haha! anyway, thanks sebab sudi singgah blog saya yang tak seberapa nie. :)



|Dua tiga hamster berlari, lain kali aku post lagi|

No comments:

Post a Comment

all things in this blog are belongs to misshoneyzrara