Friday, February 25, 2011

salah faham.

mood saya spoil jee ini hari . uwaaaa , sedih ada bengang pun ada . kenapa awak buat saya macam nie ? saya dah mintak maaf kan ? saya nak tegur awak , tapi saya takut . saya mintak maaf sangat-sangat . saya bukan sengaja nak ' tinggalkan ' awak . saya dah tanya orang , dorang kata awak dah balik . so saya pun balik laa dengan S . masa jaga PUM pun saya sakit hati nak jaga sekali dengan awak . maybe riak muka awak memang macam tuu , tapi saya rasa awak salahkan saya lebih dalam hal nie ! ok fine , saya dah mintak maaf pagi tadi tapi awak buat bodoh teros ' blah ' dan menangis . saya nka buat apa kalau macam tuu ? saya nak kejar awak ? nak merayu-rayu dekat awak ? harap maaf , saya bukan macam tuu . 

|Dua tiga hamster berlari, lain kali aku post lagi|

No comments:

Post a Comment

all things in this blog are belongs to misshoneyzrara