Saturday, February 5, 2011

I ♥ FIVE


alolo, comelnya budak dekat atas nie ! haha , dia pegang nombor lima weh . cantik kan nombor tuu ? sangat !  nombor lima dah macam twins pada saya . contoh , numberphone saya ada nombor lima . lagi ? tahun lahir saya ada nombor lima . apa lagi heh ? nama depan saya ada lima angka . saya dan bestie saya suka nombor lima . so kami jadikan nombor lima sebagai nombor 'perasmian' hubungan kami :) sweet kan ? lol . 

dan hari nie lima haribulan februari tahun dua ribu sebelas , tarikh yang berangka lima , saya Hanis Shahira Almokhlis ingin mengucapkan : :

'Selamat hari persahabatan buad bestie saya yang bernama Nurshazlina Abd Ghani , saya sayyang awak ketatketat rapatrapat crazycrazy loh , semoga hubungan bestie kita nie akan berkekalan hingga ke akhir hayat' 

I LOVE YOU , SHAZ (!)

|Dua tiga hamster berlari, lain kali aku post lagi|

2 comments:

  1. sy pon suka angka lima sbb sy anak kelima..huhu ;)
    -Hanis A.R.

    ReplyDelete

all things in this blog are belongs to misshoneyzrara