Monday, January 31, 2011

hilang MOOD -___-

hello and hi (!)
hmm, hari nie mood langsung tiada. 0% ok? ish, entah lahh. sebab apa pun anis taktahu. argh, mcm orang gila jee sekarang. benci lah hoi! hish :|


kepada orang yang tenga sakit hati or what dengan anis tuu, anis mintak maaf ok? anis takde niat pun nak buad semua tuu, entah kenapa tiba tiba jee jadi. hurgh, im so soryy. you see, kita dah tak serapat dulu. saya nak awak yang DULU. yang selalu ada disamping saya, yang selalu buad saya gelak sorang sorang depan lappy. saya nak
 semua tuu balik. please, imissyousomuch!

|Dua tiga hamster berlari, lain kali aku post lagi|

4 comments:

  1. sape babe ? nak kata kau marah aku , x kot ,
    nak kata kau selalu gelak depan lappy , kat sekolah pon aku bole buat lawak ! hurm , nak tau !
    inbox , hehe

    ReplyDelete
  2. haha, adalah oh. mana boleh kasi tahu kau :P

    ReplyDelete

all things in this blog are belongs to misshoneyzrara