Friday, December 31, 2010

WELCOME 2011 (!)



hello hello hello (!)
hari nie dah tiga puluh satu haribulan dua belas tahun dua ribu sepuluh. apa maknanya tuu guys? hoho, sudah penghujung tahun lah yang. pejam celik pejam celik sekejap jee dah masuk tahun 2011 kan? rasa macam baru semalam anis masuk form3. hahah! lagi satu jam empat puluh lima minit nak masuk tahun 2011. apa apa pun, anis nak ucapkan selamat tahun baru cina. eh salah! selamat tahun baru yeahh yang. semoga tahun baru nie akan lebih lebih ceria berbanding tahun sebelumnya. okayy? so apa azam korang eh tahun nie? mesti nak dapat boyfriend/girlfriend baru kan? hahah! joke joke hunn. kalau anis, azam anis nak belajar betol betol sebab dua tahun lagi dah nak SPM. takod oh, grrrr. korang pulaa? share lah dengan anis. sharing is caring right? weee!

HAPPY NEW YEAR (!)


|Dua tiga hamster berlari, lain kali aku post lagi|

No comments:

Post a Comment

all things in this blog are belongs to misshoneyzrara