Thursday, December 2, 2010

itu ini itu ini !

okey , meh sini ahdit nak cerita (: macam macam orang cakap bila aku suro like pic aku dekat contest natural beauty tuu . cakap aku nak menang laa , apa laa . okey , listen here yeah sayanggg :
 aku masuk contest tuu utk saja saja . ada kawan fb aku yg suro masuk , dia yakinkan aku . dia suro aku join , mula mula tuu mmg taknak join . tapi bila dah di 'selow' talk dgn cik fiqaa . aku pun tiba tiba terasa mcm nak masuk (: then , aku buad apa yg perlu aku bua before masuk contest tuu . hooray ! and gambar aku telah berjaya di upload dlm album natural beauty contest dlm fb tuu . haha ! tapi serious okey , aku mmg saja . tak menang pun takpe , apa ku kesah kan kan kan ? kalo menang lagi best , haha ! tapi aku rasa laa , takkan menang oh . yelaa , saingan begitu sengit ! hee , ada yg beratus ratus org like gambar dia eh . tapi takpe , bg aku en : semua pemenang , tiada pengalah ! 
haha , tak bole belaa jee :D

|Dua tiga hamster berlari, lain kali aku post lagi|

No comments:

Post a Comment

all things in this blog are belongs to misshoneyzrara