Saturday, December 4, 2010

are you miss me ? ♥

Page Graphics

hee , title anis nii agak perasan kan ? haha , its okey . saja jee nak tulis mcm tuu , buad suspend sikit haih . hehe ! siapa yang miss dekat anis nii ? haha , korang teka laa sendiri yeaa ? haha , bukan dia , bukan dia dan bukan dia . tapi dia . haha ! faham tak ? semua tuu org yang berlainan . cehh , ada jugaa orang nak rindu anis kan ? apa laa org tuu , betol kee tidak . haha, jahad betol anis nii . dah ada org rindu tuu dah cukop bagus laa kan drpd takde org rindu langsung , bhaha (: kenapa laa semenjak dua menjak tiga menjak dan bermenjak menjak nii , feeling anis rasa lain macam sangat oh . taktahu laa kenapa . its so different ! haha , nak p jumpa doc laa . nak tanya apa sakit anis nii . kihkih , mengada ngada jee C: 


|Dua tiga hamster berlari, lain kali aku post lagi|

No comments:

Post a Comment

all things in this blog are belongs to misshoneyzrara