Friday, November 26, 2010

sissy alveeyna and sissy mocha ♥

\

okey , ini sissy alveeyna atau lebih dikenali as sissy shee :) aww , dia sungguh cantik , aku start kenal dia masa   aku kawan dgn sorang budak fb nii . nama dia ejad . aku tengok en , dia comel sangat ! lepas tuu baik :) dia nii photogenik punya orang tauu . suka bergambar , memang sweet lah bila dia dah mula snap snap pic tuu . aku sukaaa ! then one day , aku chat dgn dia at fb . aku ckp laa aku nak jadikan dia kakak angkat aku . mula mula tuu dia mcm was was dgn aku . coz dia takut aku nak kenakan dia . oh ! tidak sama sekali lah sissy :) so , bila dah lama tuu . dia ckp dia accept aku utk jadi ahdit dia . omgosh ! im so happy oh . lepas we all jadi sibs angkat tuu , dia tulis at status dia pasai aku . oh so sweet lah sissy ! dah lama lama tuu , aku rapat jugaa lah dgn dia . tapi tak selalu chat coz dia busy . mana taknyaa , dia kan ramai fans . wohoo , cantik kan mcm Laura :) and skrg , dia dah ada abg Juim :) jgn ada sesiapa yg bole usik dia . kalo tak , abg Juim akan cari korang sampai ke lubang cacing :)


ini pula sissy mocha , hee ! sissy ini pun cantik kan dia jugaa suka ber-photography . wohoo , okey ! kami kenal masa aku form2 . dulu ex boyfriend dia iyela abg angkat aku :) hee , mula mula dia contact aku . aku ingatkan dia nak mara coz aku jadi ahdit angkat bf dia . haha ! takut jugaa masa tuu , then . kitorang pun text text laa . dah lama tuu , dia mintak aku jadi ahdit angkat dia pulaa . so aku terima dgn hati yg terbuka luas :D hee , lama jugaa oh kami jadi sibs angkat . tapi aku rasa dlm setahun tuu , tak banyak kitorang jumpa walaupun satu sekola . haha ! kelakar kan ?
yelah , aku nii pemalu sikit . bukan sikit , tapi banyak hoh . haha ! hee , setiap kali birthday aku , mesti dia kasi hadiah . and semua hadiah yg dia bagi , aku suka sangat sangat :) thanks sissy . dia nii aku taktahu lah sudaa d taken atau belom coz dia tak pernah kasi tahu aku pun :( haha ! its okey dear . so sesiapa nak kenal dgn dia tuu , kasi tahu aku ! haha ! *promote

p/s : terimakasih sissy :) ahdit tak akan lupakan kakak kakak semua , iloveyou 

|Dua tiga hamster berlari, lain kali aku post lagi|

No comments:

Post a Comment

all things in this blog are belongs to misshoneyzrara