Thursday, November 25, 2010

rosak rosak dan rosak !

hurgh , aku benci betol lah ! semua handphone yang aku gunaa asyik rosak jaa . haiyaaa ! saja nak suro aku tukar phone baru lah tuu . hum , dah lah my favh phone sony w910i tuu rosak jugaaa . apa yang rosak ? keypad tak bole berfungsi . hurgh ! tension betol oh . sekarang aku guna phone nokia classic tuu pun dah rosak tadi . ntah kenapa oh tiba tiba jaa . story diaa : tadi aku tido . then ada org call aku , banyak kali . aku tenga ngantok , so aku biar jelah kan . then aku bangun jaa tido , tengok tengok screen phone tuu dah jahanam . padahal masa tido en , aku pegang phone tuu tak lepas aww . so no wonder lah handphone tuu jatuh ! macam pelik pun ada jugaa . tension gilaaa doee . sekarang aku nak pakai handphone apa ? dah lah baru topup . tak pasal pasal terbiar jee topup tuu . menyampah gilaa ! nak text org pun dah tak bole . aku mengadu dekat abg aku , Hairi . dia kata nanti dia balik sini dia bawa aku p kedai phone *dia jaa yg faham aku . tengok jaa dulu , duit takde pun nak beli :( so , kepada kawan kawan aku yang marah kalo aku tak reply text korang tuu , aku mintak maaf sangat tautau ? nanti phone dah elok , aku text korang balik :)

|Dua tiga hamster berlari, lain kali aku post lagi|

No comments:

Post a Comment

all things in this blog are belongs to misshoneyzrara