Wednesday, November 24, 2010

nurshazlina abd ghani ♥



kakak oh kakak ! terimakasih sangat sangat kerana dah buad post yg panjang lebar utk saya :) dan ini utk awak sayanggg :

apa yang saya tahu pasal awak eh ? awak suka CHOC cake . awak obsessed dgn warna PINK ! awak suka BULI saya :(awak selalu PERTAHANKAN saya bila ada org kacau saya . awak suka kereta MINI COOPER warna pink , dlm blog awak ada tulis :) awak tak suka air dan gulagula GUAVA  . awak suka SHOPPING sampai bole patah kaki . awak suka makan ketam BALL . awak suka YB , T***K , PAKWE HANDSOME , EPAL BUSUK dan BSKL ! haha . awak suka dgn RAMBUT awk tuu . awak suka senyum KEPITKEPIT mcm saya jugaa ? awak suka kata 'SEPAK KAU KANG' ! mcm saya jugaa kankan ? awak bila dah MARAH , habes lah . hancur isi alam ! awak suka cerita at saya bout MASALAH awak . awak suka BAHULU WARISAN . awak suka bace NOVEL oh ! awak suka bercakap , POTPETPOTPET ! awak suka YOGURT . awak suka buad SUSPEND at saya ! awak suka SPOTCHECK almari saya bilan mai sini . awak suka SUKAN kott ! athlete ! awak suka KIMBUM sangat sangat !
last sekaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :
awak suka SAYA kankan ? :D


perkara yang menyinggung hati saya , yang awak buat

dan sampai skrg saya ingat :
*seperti note awak yg ke 15 dlm post Hanis Shahira Almokhlis tuu :) faham faham aje lah ..
HANIS SHAHIRA sayangg NURSHAZLINA ABD GHANI ketatketat rapatrapat okay ! 
dandan yg pentinggg . nombor LIMA tanda persahabatan kita berdua :) terimkasih SAHABAT !


|Dua tiga hamster berlari, lain kali aku post lagi|

No comments:

Post a Comment

all things in this blog are belongs to misshoneyzrara