Friday, November 19, 2010

missyousomuch , friends :D

licious group & kepitkepit crew :
woah , aku rindu korang sangat sangat oh ! dah lama tak jumpa kan , sch pun dah start cuti . hey , bila nak hang lagi nii korang ? nanti hallo hallo lah dgn aku okay ? bila dah lama tak jumpa nii , rasa sunyi pulaa . yelaa , kalo dgn licious group en , mesti asyik gelakkk jaa dekat sch . sampai kadang kadang tuu kena sound dgn budak budak . bagus apa en kalo suka gelak gelak nii . happy jaa , takde lah muka tuu masam mencuka . hee , ingat lagii tak ? kalo time ada perhimpunan kan , mesti leher kita jadi panjang secara automatic kan ? sebab apa eh ? haha , hanya kita yg tahuu :P and kalo si pika , tak habis habis nak p toilet . sebab apa pulaa ? haha , rahsia laa . mana bole kasi tahu ! hee , bila dgn kepitkepit crew pulaa , tak sah kalo hang tak snap pic . kankan ? wajib adaa , tapi bak kata jeeha , haruslah ! hehe , banyak kan kenangan kita dekat form3 nii . tak bisa dilupakan ! best lah , kalo bole laa kan , aku taknak naik form4 . sampai bila bila pun nak jadi budak form3 . tapi apa bole buad kan ? kena naik laa jugaa . hoo ! aku akan ingat moment kitakita semua sampai bila bila okay ? fresh dlm ingatan :D

p/s : aww , sayang korang !

|Dua tiga hamster berlari, lain kali aku post lagi|

No comments:

Post a Comment

all things in this blog are belongs to misshoneyzrara