Monday, November 15, 2010

i'll never LOVE you anymore :)

listen here : 
hee , sekarang aku dah sedar yang aku tak patut tunggu kau mcm orang gilaa . memang aku sayang kau gila babi , tapi sekarang aku dah penat yang teramat sangat nak jadi macam tunggul tunggu kau . eh takpe laa kan , kau pun ontheway nak dapat orang baru , so aku ucapkan TAHNIAH okay ? kalo kau dah bersama dengan dia nanti , jaga dia elok elok . jangan buat dia mcm kau buat aku . aku tahu aku tak se-perfect orang baru kau tuu . aku dah betol betol give up . aku hanya boleh mendoakan kebahagiaan kau kelak :) tapi kau jangan risau laa , aku tak pernah marah dekat kau . and aku masih anggap kau sebagai kawan aku , tak lebih dari itu . cuma satu pesan aku , jangan lupa kawan tauu ? 
okayokay , thats all fr today . 

|Dua tiga hamster berlari, lain kali aku post lagi|

No comments:

Post a Comment

all things in this blog are belongs to misshoneyzrara