Tuesday, November 9, 2010

HAHA :P

hey there ! haha , nak cerita nii . kelakar oh masa balik dari sch tadi . hee , mulamula aku dgn pika tunggu org ambil nak balik . shaz dah balik pun . then , pika pun balik naik van . van dia dah sampai . so aku tinggal sorang tunggu ciknor yg dah nak berabad baru sampai , haha . tunggu punya tunggu tak sampaisampai . so tunggu jelaa dulu kan . haha , tibatibaaa .. adaa guy nii datang dekat aku . haa ! terkejut laa saia . dia panggil aku mcm nii 'heyhey' . kurang masam punya olang ! sabar :) hee , ruparupanya dia kawan abg 'asmaradana' hoi . haha , senyum sampai ke telinga bila aku tengok yg dia nii budak sama van dgn abg 'asmaradana' . hehe ! then , dia cakap kawan dia suka aku . nama kawan dia tuu shukri , kelas 5B kot . tak ingat laa pulaa . dia tunjuk dekat aku mana budak tuu . alaa , semua budak dlm van tuu pandang aku tahuu ? malu gilaa laa ngek ~ ohh , then van dia dah pegi . tapi dia tinggal dgn kawan dia dekat situu . dia asyik panggil aku ajaa , tanya sapa nama aku laa . tinggal mana , kelas apaa . haha , malu laa . tapi jawab ajaa . lastlast , dia mintak no aku , siap keluarkan handphone lagii coz nak save my no . aku nak bg ? harap maaf err , kau cari sendiri laa apek ! haha , jahad kan aku :P okayokay , continue . lepas tuu kan , dia kata apaa ? haha , dia nak jumpa aku esok dekat sch . mcm org gilaaa ! haha , takut aku haih -,- agakagak enn , dia ka or kawan dia yg suka aku . haha , fening ~

|Dua tiga hamster berlari, lain kali aku post lagi|

No comments:

Post a Comment

all things in this blog are belongs to misshoneyzrara