Friday, November 19, 2010

DIA si PENJUAL BURGER ♥

haihaihai :)
tentang si penjual burger parttime . haha , dia handsome lah ! aww , tergodalah bilaa tengok dia . okay , cerita dia mcm nii . tadi aku p subang , nak tempah baju kurung fr kenduri kahwin busu aku at melaka nanti . then , abang aku pun park laa kereta at sebelah kedai burger tuu . dari jauh aku dah ter-pandang mukaa dia tauu . kihkih , then aku pun keluar dari kereta nak p kedai jahit tuu sambil ushausha muka diaa (gatai) . dlm 20 minute aku dlm kedai tuu , at last keluar . p beli apam balik sekejap at sebelah kedai burger tuu . mata nii sajasaja pandang diaa , haha . lepas tuu , masuk kereta . aku pandang muka dia lagii . haish , kenapa dia tak pandang aku nii ? andddddddddddd korang tahu tak ? haha , finally kan . masa aku nak gerak dah , dia pandang lama gilaa at aku . alaaaaa , kenapa dari tadi jaa dia tak pandang . malu lah tuu :P okay , aku nak tengok muka dia yg handsome tuu lagi nanti . lepas tuu , aku pun balik . ontheway nak balik tuu kankan , tahu tak ? abang aku boleh cakap nak beli burger ! woahhhhh ! tak ke geram aku haih . tadi ada kedai burger sebelah kereta , taknak pulaa dia beli ! ngek betol laa , kalo tak boleh aku tengok muka dia lamalama :P haha !

p/s : aww ! nanti akan ku beli burger diaa errr :P

|Dua tiga hamster berlari, lain kali aku post lagi|

No comments:

Post a Comment

all things in this blog are belongs to misshoneyzrara