Friday, October 15, 2010

ente fening !

semalam ada pemilihan untuk ke kelas tingkatan 4 . huh ! tak tahu nak masuk kelas apa . shaz suggest suruh masuk 4sc3 , kelas pertanian . pika pulak suruh masuk 4sc2 , kelas sains akaun . haia , nak masuk ape nii ? huhh ! camne nii ? so aku decide utk masuk sc3 . coz aku rasa aku bole bawak , form 3 nii pun aku amik aliran sains pertanian . so maybe tak susah utk aku melangakah masuk ke kelas tuu . insyaAllah aku bole bawak  ! mak aku dah pesan jangan ekot kawan . cikgu pun cakap perkara yg sama okay ? so balik sekola pika ajak pegi cc . utk mohon sm vokay , haha . kelakar laa , yoyo oo jaa kami ingat aliran yg kami nak masuk tuu ade kat sg buloh , tapiiiiii ? takde , haish . susah laa camni , abah tak bg masuk asrama jauhjauh . haia ! dupdapdupdap ! nak tak nak tak nak tak ? haha !  tapi bila d fikirkan , aku taknak laa tinggalkan mak aku sorang sorang kt rumah . aku taknak masuk asrama :(


p/s : mahu sentiasa ada di sisi ibuku yang tersayang :)

|Dua tiga hamster berlari, lain kali aku post lagi|

No comments:

Post a Comment

all things in this blog are belongs to misshoneyzrara