Tuesday, September 14, 2010

raya OH raya

assalamualaikum semua :)
selamat hari raya aidilfitri maaf zahir ( batin aku tak buat kot ) haha ,
sekejap jee dah raya kan , mcm baru nak start puasa jee . ngekngok kankan .
haha , pagi raya aku bangun lambat tahuu ? penat kodd , mlm tuu sempat lagi g merantau kat uptown shah alam . nak cari beg fo raya lerr , haha ( aku bukan org kaya nak pakai beg GUCCI or yg branded tuu ) tak mampu . hehe , daa bangun , mandi gosok gigi , shampoo rambut , sabun and cuci muka . cm biasa lerr , then akku siap . pakai baju kurung pink tuu , hoho . da tuu g lerr makan rendang , ketupat and lemang . wajib ade tauu setiap tahun . da abes makan , g laa depan tgk tb . abes tuu nak buat ape kan , ayah dan abg2 kuu sekalian g masjid . mak sibuk siram pokok dia kt luar tuu . tinggal laa aku seorang diri dlm rumah tuu . bila ayah daa balik , tunggu dorang makan sat . pasni nak g melaka , kampung ayah aku . tapi malang gila laa , abah mara sebab angah dtg lambat . nak bermaaf-maafan pong tak sempat tauu ! mintak maaf ngn mak jee , abah tak sempat . sibuk sgt nak balik kampung tuu cepat2 . ape yg ade tahh . ishh , nanti ayg minatk maaf lagi err . malu laa :*
hehe , kitorang gerak g melaka pukul 10 pagi , and sampai sane pukul 12.30 . sampai2 jee yg lelaki g solat jumaat . tinggal laa yg perempuan . dan dan time kitorang sampai tuu , pakcau nad pokteh pong baru sampai . mcm marancang jee . hehe , sepupu aku c aish tuu pong ade . tapi na'uzubillah ! sombong , haha . bukan nak menegur . benci i tauu . haha . kidding jee :) best laa jugakk g beraya rumah sedara abah . bole tahan laa dapat duet raya :D wahh ! haha , mlm tuu nak balik daa . jups jee balik sane , abah keje esok . so , bubye semua :)

|Dua tiga hamster berlari, lain kali aku post lagi|

No comments:

Post a Comment

all things in this blog are belongs to misshoneyzrara