Friday, September 17, 2010

cerita semalam .

fuhh ! penad gila hari nii . haiyaa ! ramai dtg raya kt uma aku . harith n thegang dtg ptg td . pakcau , pokteh n paklang kmpg dtg mlm . huh , ta cukop tgn aku buat air , basoh pinggan . hui , harith gilaa bawa geng . 11 org mcm bwk satu kmpg laa . haiyoo ! budak REMPIT ! bawa motor , sengal ~ da laa aku ta reti layan budak laqi , malu doe . heri laq tatauu nak borak topic pe . yola,dorang ramai kot ! abg aku sorang laqi . mmg ae . haha , mlm pulak pakcau dtg . aish ad ! yeyy ! haha , hepi gila dia ad . tp kitorang lgsg tak borak . sedih kan ? rindu dia da skang , haa kann . ta pndai guna peluang ouh . hehe , papepun best chitchat ngn dia mlm td . walaupun ngantok , haha . abg aish , abg aish .

|Dua tiga hamster berlari, lain kali aku post lagi|

No comments:

Post a Comment

all things in this blog are belongs to misshoneyzrara